FAQs

Potřebujete s něčím poradit, nebo máte nějaký problém? Předtím než nás budete kontaktovat, tak si prosím nejprve přečtěte často kladené otázky.

Co znamená, když je u produktu "Dostupné na objednávku do 48H"?

Tento produkt momentálně nemáme skladem, ale je k dispozici u našeho dodavatele se skladem taktéž v ČR. Zboží tudíž ihned doobjednáme a je k nám doručeno do druhého dne, následně ho odesíláme okamžitě ve stejný den na vámi zvolenou adresu. Doručení takového produktu je tedy do 48 hodin od objednání.

Jak vám mohu vrátit zboží?

Zboží včetně veškerého příslušenství a originálního balení nám můžete vrátit ve 14 denní lhůtě bez udání důvodu. Musíte jej odeslat nejpozději do 14 dnů od jeho obdržení na naši adresu SMB ENGINE s.r.o., Svatbín 82, 281 63  Kostelec nad Černými lesy. Zároveň ke zboží přiložte náš vyplněný formulář odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete v informacích našeho e-shopu v části reklamace. Více informací naleznete zde: https://bigdeals.cz/reklamace-a-vymena/

Kdy a jak dostanu své peníze za vrácené zboží?

Po obdržení Vámi odeslaného zboží máme 14 dnů na to, abychom to zpracovali a poslali peníze na Vámi uvedený bankovní účet, který nám uvedete ve formuláři odstoupení od kupní smlouvy.

Jak mohu vyměnit zboží pokud mi nevyhovuje velikost?

Zboží nám odešlete včetně vyplněného reklamačního formuláře do 14 dnů od jeho obdržení včetně originálního balení a veškerého příslušenství na naši adresu SMB ENGINE s.r.o., Svatbín 82, 281 63  Kostelec nad Černými lesy. Více informací naleznete zde: https://bigdeals.cz/reklamace-a-vymena/

Za jak dlouho od vás dostanu vyměněné zboží?

Po obdržení Vámi odeslaného zboží máme 14 dnů na to, abychom to zpracovali a poslali Vám zboží v jiné Vámi požadované velikosti / barvě, dle Vašeho požadavku. Do reklamačního formuláře nám uveďte adresu, na kterou Vám máme zboží odeslat.

Objednal jsem si zboží, již uplynulo 48 hodin a stále jej nemám. Jak mám postupovat?

V takovém případě neodkladně kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 607 452 453, můžete nás také kontaktovat na uvedeném čísle přes aplikaci WhatsApp. Dále jsme pro vás k dispozici také na e-mailu info@bigdeals.cz. Odpověď od nás dostanete nejpozději druhý pracovní den.

Potřebuji poradit s výběrem zboží, kde vás mohu kontaktovat?

Můžete kontaktovat náš zákaznický servis +420 607 452 453, můžete použít také aplikaci WhatsApp, nebo nám napište na náš e-mail info@bigdeals.cz. Rádi Vám s čímkoli pomůžeme nebo poradíme!

Jakou adresu si mám zvolit pro doručení zboží?

Kurýrní společnosti obvykle doručují zboží v pracovní dny, a to v čase mezi 8. a 18. hodinou. Proto tedy pečlivě zvažte, zda-li budete doma nebo v práci. Zboží Vám může být doručeno na jakoukoli uvedenou adresu, ať už soukromou k Vám domů nebo třeba firemní do Vašeho zaměstnání.

Jak objednávku zaplatím?

Pokud potřebujete zboží obdržet co nejrychleji, tak doporučujeme zvolit platbu dobírkou, přičemž za zboží zaplatíte přímo kurýrovi při jeho převzetí. Další možnost platby je převodem na náš bankovní účet, v tomto případě ale zboží odesíláme až po obdržení platby.

Kde najdu údaje k platbě převodem?

Pokud jste si zvolili platbu předem – převodem na účet, tak dostanete instrukce k provedení platby na Váš e-mail, který jste uvedli v objednávce. Pro co nejrychlejší vyřízení objednávky nezapomeňte zadat číslo Vaší objednávky jako variabilní symbol, platbu díky tomu rychle a lehce dohledáme. Náš bankovní účet je 1205702000/2700 (UniCredit Bank). V případě, že posíláte platbu ze zahraničního účtu, tak IBAN našeho bankovního účtu naleznete v části bankovní spojení zde: https://bigdeals.cz/kontakt/

Po zadání objednávky jsem neobdržel žádný email. Co mám dělat?

Pokud jste e-mail s Vaší objednávkou neobdrželi do několika minut, tak si zkontrolujte ve Vaší e-mailové schránce složku SPAM. V případě, že náš e-mail nenaleznete ani tam, tak zavolejte na náš zákaznický servis +420 607 452 453, můžete použít také aplikaci WhatsApp, nebo nám napište na náš e-mail info@bigdeals.cz a rádi Vám co nejrychleji pomůžeme. Možná jste se jen překlepli a udělali chybu v názvu svého e-mailu 🙂

Kde naleznu fakturu za zakoupené zboží?

V momentě, kdy objednávku odešleme, tak od nás dostanete informativní e-mail o jeho odeslání a v jeho příloze naleznete také fakturu. Šetříme naše lesy, proto faktury netiskneme ke každé objednávce, ale odesíláme je na e-mail v elektronické podobě.

Jak zjistím, kdy mi bude zboží doručeno?

Pokud jste od nás již obdržel/a e-mail, že bylo zboží odesláno, tak byste jej měl/a obdržet následující pracovní den. Přesnější časové rozmezí Vám upřesní kurýrní společnost prostřednictvím SMS zprávy na čísle, které jste uvedl/a v objednávce, zároveň Vás budou také informovat prostřednictvím uvedené e-mailové adresy.

Potřebuji změnit adresu nebo čas doručení zboží. Jak mám postupovat?

V den doručení zboží obdržíte SMS zprávu a také e-mail, kde naleznete rovněž kontakt na kurýra, který Vám bude doručovat Vaši zásilku. Můžete mu tedy zavolat a domluvit si s ním podrobnosti, případně změny doručení.

Kurýrní společnost mě nezastihla na adrese pro doručení. Co mám dělat?

Pokud Vás kurýr nezastihl na Vámi uvedené adrese, tak se pokusí o jeho doručení ještě následující pracovní den. Pokud Vás nezastihl ani druhý den, tak se zásilka odesílá zpět do našeho skladu. V případě, že máte zájem o opětovné odeslání, tak kontaktujte náš zákaznický servis +420 607 452 453, můžete použít také aplikaci WhatsApp, nebo nám napište na náš e-mail info@bigdeals.cz.

Zboží, které jsem si u vás zakoupil mi přestalo fungovat. Jak mám postupovat?

Bohužel se občas může stát, že zboží, převážně elektronika, se může porouchat, nebo může přestat fungovat tak, jak by mělo. V takovém případě se nemusíte ničeho obávat, jelikož poskytujeme 24 měsíční záruční dobu. Zboží nám tedy do 24 měsíců od jeho zakoupení můžete kdykoli odeslat na naši adresu SMB ENGINE s.r.o., Svatbín 82, 281 63  Kostelec nad Černými lesy společně s vyplněným reklamačním formulářem, který naleznete v informacích našeho e-shopu v části reklamace. Po jeho obdržení máme 30 kalendářních dnů na vyřízení reklamace. V této lhůtě Vám zboží odešleme zpět opravené, nebo vyměníme za nový kus. Více informací naleznete zde: https://bigdeals.cz/reklamace-a-vymena/

Doručujete zboží také na Slovensko?

V současné době pro vás chystáme také slovenský e-shop, který naleznete na www.bigdeals.sk. Doba dodání je stejná jako pro ČR, a to do 48 hodin od objednání!

Košík

loader
Top